thumb image

Az applikációk létjogosultsága

A myMeki app nagyon bejött a McDonald’s-nak, több mint 230 ezren töltötték le három hónap alatt. 

A McDonald’s január elején indította el helyi fejlesztésű digitális kupongyűjtő alkalmazását, a myMeki appot, amelyet alig három hónap alatt több, mint 230 ezren töltöttek le. Februárban az étteremlánc jól ismert papírszelvényes ajánlataival bővült az alkalmazás, ezzel azok is kézre álló megoldást kaptak, akik nem akarnak a pénztárcában vagy farzsebben felejtett, elrongyolódott kuponokkal bajlódni. 

A myMeki alkalmazás év eleji bevezetése a McDonald’s első lépése volt ahhoz, hogy hosszú távú, digitális alapú lojalitásprogramját megalapozza. A vállalat arra készül, hogy a myMeki funkcióinak sorozatos bővítése és fejlesztése révén 2018-ra a vendégélményt új szintre emelő digitális platformot hozzon létre.

„Vendégeink részéről ma már alapvető elvárás, hogy online és digitális csatornákon is elérhetőek legyünk.” – fogalmazott Laczó Eszter, a McDonald’s marketing igazgatója. „A myMekivel egy olyan saját digitális kupongyűjtő alkalmazást indítottunk el, amely kényelmes, sokoldalú és folyamatosan fejleszthető platformot kínál. Az alkalmazás hosszú távon személyre szabott ajánlatok közvetítésére is alkalmas lesz, hogy pontosan azt nyújthassuk a vendégeinknek, amire igényük van.”

Konklúzió

Jól látható az, hogy a papír alapú hirdetések kora véget ért, manapság már digitálisan éri meg hirdetni, erre kiváló példa a mymeki alkalmazása mellet, az Adidas új hirdetési módszere is, amiről ebben a cikkben írtam: Nem lesz több Adidas-tévéreklám
Ezért az a tervezet, hogy Magyarországon korlátozná a Kormány az óriásplakát piacot, vizuális környezet terhelésre hivatkozva, azzal egyet lehet érteni, mivel tényleg sokkal szebb egy városkép akkor, ha azt nem rondítják el különböző óriásplakátok.

Ezzel nem tennének rosszat a vállalkozásoknak, akik esetlegesen nem tudnának hirdetni tovább ezeken a „platformokon” mivel jól láthatóan, már nem is érdemes, hiszen a digitalizáció elsöpört mindent.

Olyan nagy márkák, mint az Adidas és a Mcdonald’s nem tévedhetnek, hiszen az ilyen nyereség orientált cégek, hosszú elemzések során alakítják ki működési és üzleti politikájukat. Így nem csoda, hogy hallgatnak az ilyen multinacionális vállalatok is az idők szavára.

Ezért a magyar vállalkozásoknak is létszükség elérhetőnek lenni digitálisan, hiszen egyértelműen a trendek ezt követelik meg, aki kimarad a digitalizációból az lemarad.

Ha tetszett, oszd meg:
ErdélyiPress

ErdélyiPress