thumb image

Marketing és honlap nélkül értékesít? Itt a segítség!

A kkv-k mintegy 60 százalékának még honlapja sincs. De a MobilGO segít ebben.

A mai értékesítéshez kulcs az internet, tehát minden cégnek jelen kéne lennie, legalább egy egyszerű weboldallal, melyen minimálisan a termékeit és az elérhetőségeit mutatja be. A hazai kkv-k ugyanakkor nem hogy weboldal (56 százalék), de egyenesen mindenféle marketing nélkül (29 százalék) működnek.

Az utóbbi években egyre inkább érezhető az a trend, miszerint az internetet használók egyre több időt töltenek a világhálón.

A legtöbb ember egy átlagos nap 150-szer használja mobiltelefonját, több mint öt órát tölt online naponta, és ennek a 40 százalékát mobiltelefonon teszi, az emberek 85 százaléka pedig már ágyban fekve, lefekvés előtt is megnézni még a telefonját.

A MobilGO-val a vállalkozások „0-ról az on-line világba léphetnek” hatékonyan és gazdaságosan, hogy ne maradjanak le azokkal szemben akik már rendelkeznek on-line elérhetőséggel.

Mivel a MobilGo-val nem csupán egy honlapot és ahhoz tartozó alkalmazást nyújt a vállalkozások számára, hanem a vállalkozásokat részesévé teszi a Hasznos Magyar Digitális Tartalmaknak. A MobilGO felületén a vállalkozások cégprofil és távolság szerint vannak rendszerezve, így az alkalmazás felhasználóinak nem kell fölöslegesen messzire utazniuk, ha az adott problémájukra vagy igényükre a közelben is találhatnak megoldást. Mi több az alkalmazás el is vezeti a felhasználóit a vállalkozások ajtajáig ezzel is időt és pénzt spórolva az embereknek.

A MobilGO-n elérhető vállalkozások így tehát a kornak megfelelően innovatív módon lehetnek jelen a digitális térben, így még versenyelőnyhöz is jutnak, azokkal szemben, akik például csak egy szimpla honlappal vannak jelen a világhálón, vagy egy olyan alkalmazással, amit ők maguk nem tudnak frissíteni, így a honlap és az alkalmazás is elavult információkat tartalmaz róluk.

A MobilGO kezdetektől fogva arra épült, hogy a vállalkozások saját maguk tudják „menedzselni” megjelenésüket, tehát elkerülhető az, hogy a honlap fejlesztő cégekre kelljen várni, így például azonnal meg tudnak hirdetni a vállalkozások saját maguk is egy akciót, egy új terméket, esetleg betegség miatti zárva tartást. Méghozzá olyan egyszerűen mintha csak egy emailt küldenének, csak a folyamat végén, nem csupán egy emberhez juttatjuk el az üzenetünket, mint emailen, hanem kiküldjük az információt a világhálóra a vásárlóink számára.

Ennek köszönhetően ténylegesen létrejönnek az alkalmazás felületén a Hasznos Magyar Digitális Tartalmak, ami a magyar embereknek és a külföldi turistáknak is segítséget nyújtanak a tájékozódásban Magyarországon.

Ha a kiemelt turisztikai desztinációkban kellő mértékű vállalkozás fog szerepelni a MobilGO-n, akkor az alkalmazásra építve a külföldi turisták is több vendégéjszakát töltenének nálunk, miután látnák azt a rengeteg lehetőséget, amit Magyarország nyújt számukra, hiszen a MobilGO felületén egy bowling pálya, egy látogatható stadion éppúgy meg tud jelenni, mint egy dohánybolt.

Lehet, hogy a turista csak egy dohányboltot keresett, de az alkalmazás tud ajánlani több helyi program lehetőséget is ahova még ellátogathatnak a dohánybolti vásárlás után a turisták. A program lehetőségek tárháza és az, hogy ezekre felhívjuk a figyelmet, költésre és több nap maradásra bírja a turistát.

A MobilGO nem csak a vállalkozásoknak segít, hanem a magyar gazdaságot is erősíti, hiszen segítségével a kínálat hatékonyabban eljut a kereslethez és ezáltal költést generál. Ami jó a gazdaságnak, jó a vállalkozásoknak és nem utolsó sorban az embereknek.

MobilGO-val tehát mindenki nyer!

Ha tetszett, oszd meg:
ErdélyiPress

ErdélyiPress